Vypnutí svého kontrolního světla přítomným hráčům v klanu
Napsal: 23 led 2019, 11:26
V klanu je umožněno nepovolit ostatním hráčům ve vlastním klanu nahlížet do vlastnění a misí ostatních spoluhráčů.
To je velmi dobré zabezpečení proti multiúčtům vlastních hráčů v klanu, i proti těm multům, kteří do cizích klanů vstoupí.
Ale není zabezpečeno, aby za pomoci kontrolního světla kontaktů klanu v otevření zpráv, tyto administrací nezjištěné multiúčty neměly přehled o přítomnosti ostatních hráčů. Stává se totiž velice často, že když mult vynese tuto zprávu tomu pro koho pracuje, umožní mu zákeřný útok na nepřítomného.
Hráč, který hraje poctivě s jedním účtem, pro což byla tato hra koncipována, tuto možnost "bezpečného" útoku nemá.
Týká se to především multiúčtů většiny útočných TOP hráčů. Mohou si takto snadno vysledovat, kdy je nepřítomný celý klan a zlikvidovat mu i zámek.
Hráči, kteří hrají podle pravidel, jsou v této hře již v mnohém znevýhodňováni, když jsou v pravidlech faktické mezery v zabezpečení. TOP hráči a jejich spřízněnci jich ve většině případů zneužívají.
V klanech je bezpečnější se o své vzájemné přítomnosti domlouvat a sami si vzájemně poskytovat kontrolní světla přítomnosti po takové dohodě, stejně jako je tomu ve všeobecných kontaktech zpráv.
To je velmi dobré zabezpečení proti multiúčtům vlastních hráčů v klanu, i proti těm multům, kteří do cizích klanů vstoupí.
Ale není zabezpečeno, aby za pomoci kontrolního světla kontaktů klanu v otevření zpráv, tyto administrací nezjištěné multiúčty neměly přehled o přítomnosti ostatních hráčů. Stává se totiž velice často, že když mult vynese tuto zprávu tomu pro koho pracuje, umožní mu zákeřný útok na nepřítomného.
Hráč, který hraje poctivě s jedním účtem, pro což byla tato hra koncipována, tuto možnost "bezpečného" útoku nemá.
Týká se to především multiúčtů většiny útočných TOP hráčů. Mohou si takto snadno vysledovat, kdy je nepřítomný celý klan a zlikvidovat mu i zámek.
Hráči, kteří hrají podle pravidel, jsou v této hře již v mnohém znevýhodňováni, když jsou v pravidlech faktické mezery v zabezpečení. TOP hráči a jejich spřízněnci jich ve většině případů zneužívají.
V klanech je bezpečnější se o své vzájemné přítomnosti domlouvat a sami si vzájemně poskytovat kontrolní světla přítomnosti po takové dohodě, stejně jako je tomu ve všeobecných kontaktech zpráv.