My Lands: black gem hunting (MyLands) - prohlízečová MMO online hra. Žánr - vojenská a ekonomická strategie v reálném čase, fantasy.
#

V době, kdy temní a světlí žili v míru, byl nalezen zdroj moci, dosud neznámý žádné rase: černé perly.

Rovnováha sil byla porušena a každý se snažil kontrolovat jejích těžbu. Velká říše se zhroutila a začala se válka. Obyvatelé Vašeho města zvolili Vás panovníkem a obdarovali Vás neomezenou mocí. Zakládejte města, osvojujte si vědy, stavte a zlepšujte budovy, cvičte vojska, pronajímejte hrdiny, obchodujte na trhu, zkoumejte krajinu, abyste našli opuštěná sídliště neznámé dávné civilizace: zříceniny, Doly, Slaná jezera, Lomy, Tunely, Zlaté žily, vítězte monstra, zbavujte jiné hráče vnějších vlastnění, špehujte jiné hráče, bojujte za městské obce, ničte nepřátelské budovy a obnovujte svoje, spojujte se s jinými panovníky s cílem odolávání nepřátelům a pamatujte si, že křehký mír je vždy lepší než krvavá válka.
Ve hře existuje magická zásoba černé perly, můžete je koupit jak za peníze, tak i získat ve hře: odebrat monstrům v zříceninách, dobýt ve Slaných jezerech na létajících ostrovech a koupit si na aukci za herní zlato. Černými perlami můžete platit jakékoliv Premium služby ve hře nebo Předplatné, které může dát možnost měnit černé perly na skutečné peníze.

Vládněte moudře a veďte svůj národ k prosperitě! Registrovat>>>


Užitečná rada ohledně interface: V nastaveních ve hře existuje možnost zapnout režim celé obrazovky. Ale v tomto režimu Flash nefunguje klávesnice, takže nemůžete psát dopisy nebo uvádět číslice.
Jako varianta tomuto režimu – můžete umístit kurzor v adresový řádek a stisknout F 11 – ten samý režim celé obrazovky, pracuje ve všech základních prohlížečích a nevypíná klávesnici.

Add new attachment

Only authorized users are allowed to upload new attachments.

List of attachments

Kind Attachment Name Size Version Date Modified Author Change note
jpg
null.jpg 21.2 kB 1 28-May-2010 12:51 Administrator
jpg
settings.sk.jpg 21.1 kB 1 07-Oct-2013 16:25 Administrator
png
t_s.png 74.4 kB 2 28-May-2010 13:06 Administrator
« This page (revision-99) was last changed on 07-Dec-2016 14:05 by Administrator